Gyakori kérdések

Itt megtalálhatja a legyakoribb kérdéseket és válaszokat. Ha nem, akkor lépjen velünk kapcsolatba e-mailen vagy telefonon.

Online vásárlás

Hogyan vásároljunk kuponnal?

A webshopunkon elfogadunk kuponkódot, melyet a vásárlási folyamat végén, a saját adatok megadásánál lehet felhasználni.

A kuponbeváltás sajátossága, hogy webshopunkon az alábbi teljes árú termékekre váltható be:

  • napszemüvegre
  • szemüveg kiegészítőkre,
  • szemüveg keretekre.


Komplett szemüveg rendelésére NEM használható fel.

A beváltás másik fontos része, hogy akkor váltható be, ha csak teljes árú termék van a kosárban, ebben az esetben látható a kupon kód mező. Ellenkező esetben a kuponkód mező nem látható!

Tegye a kosárba a kívánt terméket és lépjen tovább a fizetéshez. Ennél a lépésnél regisztrálhat vagy beléphet saját fiókjába. Majd a személyes adatok - összegzés résznél adja meg: "Kuponkód vagy Törzsvásárlói kártyaszám" mezőbe írva a kuponkódot. Ekkor a rendszer ellenőrzi a kód érvényességét és levonja a kedvezményt.

ONLINE: 2023. 11.09 - 11.12. kupon promóció részletek

Kupon akció: 2023. 11 09. - 2023. 11.12.

A webshopunkon elfogadunk promóciós / kuponkódot, melyet a vásárlási folyamat végén, a saját adatok megadását követően, a fizetési oldalon lehet felhasználni.

A kuponbeváltás ebben az időszakban minden teljes árú termékekre beváltható:


A beváltás másik fontos része, hogy akkor váltható be, ha csak teljes árú termék van a kosárban, ebben az esetben látható a kupon kód mező. Ellenkező esetben a kuponkód mező nem látható! Ilyen esetekben kérjük két megrendelést adjon le.

Kuponbeváltás folyamata

1.) Tegye a kosárba a kívánt terméket és lépjen tovább a kosárhoz.

2.) Amennyiben nem lépett be, lépje be saját fiókjába vagy regisztráljon.

3.) Saját adatok megadását követően lépjen tovább a fizetési oldalra.

4.) Lépjen tovább a szállítási és fizetési mód kiválasztásához

A Szállítás és fizetés oldalon található összegzés részénél adja meg: "Kuponkód vagy Törzsvásárlói kártyaszám" mezőbe írva a kuponkódot, majd használja az ALKALMAZ gombot. Ekkor a rendszer ellenőrzi a kód érvényességét és levonja a kedvezményt. Ezt követően lépjen tovább a FIZETÉS gombbal.

(Mobilon alul látható a FIZETÉS CTA alatt, a Támogatásra van szüksége? alatt: erre figyeljen mielőtt továbblépne, ide kell írnia a kupon kódot!)

Összegzés részletesen:

Írja be a kupon kódot:

5.) Kezdje el a fizetést.

Bankkártyás fizetési mód esetén az OTP Mobil Kft. által biztosított egyszerű és biztonságos SimplePay* biztonságos, online fizetési rendszerén keresztül történik a fizetés.

Támogatásra van szüksége?

Amennyiben webshop megrendelésében elakadt vagy kérdése lenne webshopon elérhető termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban, keresse vevőszolgálati kollégáinkat.

Telefon: +36 80 284 746

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Hogyan történik az utánvételes fizetés?

Utánvételes megrendelés esetén a teljes vételárat a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a kézbesítést végző futár részére.

Mik az elérhető fizetési módok az online vásárlás esetében?

Webshopunkon kétféle fizetési móddal vásárolhat

  1. Utánvétellel GLS Futárszolgálat munkatársain keresztül,
  2. Bankkártyás fizetéssel a SimplePay (OPT Mobil Kft.) rendszerén keresztül.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Mennyi az átlagos szállítási idő napszemüvegek rendelése esetén?

Ha megrendelését:


  • Munkanapokon 12 óráig adja le, akkor a beérkezett rendeléseket aznap átadjuk futár szolgálatunknak és a következő munkanap megkapja csomagját.


  • Munkanapokon 12 óra után érkezett rendelések a követő munkanapon kerülnek átadásra a futárszolgálat részére.


  • Hétvégén és ünnepnapokon leadott megrendelések feldolgozása átadása az első munkanapon történik. Hétvégi szállítás nincs, kivétel abban az esetben van, amikor munkanap áthelyezés történik.


Kiemelt időszakokban a várható szállítási idő a megnövekedett rendelések miatt esetlegesen megnőhet, ennek tényéről minden esetben tájékoztatjuk.

Loading...

[ErrorDialogTitle]

Siker

A termék sikeresen a kosárba került